Type Here to Get Search Results !

Лечение и защита от магия, уроки и зли очи



Джабир радияллаху анху, е предал: “Когато попитали  Пратеникът на Аллах салляллаху алейхи ве селлем, за премахването на магия посредством друго чародейство, и той казал: “Това са деяния на шейтана!” /Този хадис е сведен от Ахмед 3/294, Абу Дауд 3868. Достоверността на хадиса са потвърдили имам Ибн Муфлих, шейх Мухаммед Ибн Абд ал-Ваххаб и Абд ал-Кадир ал-Арнаут.

Ибн ал-Кайим е казал: “Премахването на магия от онзи, комуто е сторена бива два вида. Първият: с аналогична магия, и това е от деянията на шейтана, защото с това, както премахващия магията, така и онзи, върху когото тя е сторена се приближават към шейтана посредством онова, което той обича. Вторият: премахването на магия със заклинания (специални молитви дуа), обръщане към Аллах с молби дуа и т.н. това е позволено.” Виж. “Заад ал-маад” 4/124.

Молба дуа към Всевишният Аллах

Всевишният Аллах е казал:
Кой откликва на бедстващия, ако Го позове, и премахва злото, и ви сторва наследници на земята? И така, има ли друг бог, освен Аллах? Ала вие рядко се поучавате!/27:62/

Позволеното заклинание (рукъия)

Хафиз Ибн Хаджар е написал: “Учените са единодушни, че заклинанията (рукъия) са позволени при спазването на три условия: 1. Ако заклинанията (рукъия) са слова на Всевишният Аллах от Свещения Коран, Неговите имена или качества (сифаат); 2. Ако заклинанията (рукъия) са изговарят на арабски език или на език, чиито смисъл е ясен; 3.При наличие на убеденост, че заклинанията (рукъия) сами по себе си не носят полза, освен по волята на Аллах и ако Той пожелае това!” Виж “Фатх ал-Бари” 10/206.
Най-доброто от заклинанията (рукъия) се явява Свещения Коран-Книгата на Всемогъщия Аллах! Всевишният Аллах е казал:
Ние низпославаме в Корана това, което е изцеление и милост за правоверните, а на угнетителите той надбавя само загуба./17:82/

Абу Саид ал-Худри е предал: “Веднъж, когато бяхме на поход и се установихме в една долина, при нас дойде една робиня и каза: “Вожда на едно селище бе ухапан от змия, а нашите мъже отсъстват. Може ли някой от вас да прочете заклинание  (рукъия)?” С нея тръгна един мъж, който не бе известен сред нас със своите знания за заклинанията (рукъия). Той прочел заклинание (рукъия), и вожда оздравял. След това той заповядал да дадат на прочелия заклинанието (рукъия) тридесет овце и ни напои с мляко. След като мъжа се завърна при нас, ние го попитахме: “Ти прочете разрешено заклинание  (рукъия) или му прочете заклинание от времената на невежеството джахилия (както във времето на невежеството преди Исляма)?” Той каза: “Аз прочетох като  заклинание (рукъия) , единствено и само Умм ал-Китаб (сура “ал-Фатиха”). Тогава ние казахме: “Не правете нищо, докато не отидем при Пророка салляллаху алейхи ве селлем, и не го попитаме”. Когато пристигнахме в Медина, и разказахме това на Пророка салляллаху алейхи ве селлем, и той каза: “Какво го е накарало да знае, че тя (сура ал-Фатиха) се явява заклинание?" /Този хадис е сведен от ал-Бухари 5404 и Муслим 2201.

Айша радияллаху анха, е предала, че веднъж Пратеникът на Аллах салляллаху алейхи ве селлем, влязъл при нея, когато една жена я е лекувала, четейки заклинание, и тогава той салляллаху алейхи ве селлем, казал: “Лекувай я с Книгата на Аллах”. Виж. “ас-Силсиля ас-сахиха” 1931.

Ибн ал-Кайим е казал: “Коранът–това е съвършеното лекарство за всички болести на душата и тялото, болестите на земния и отвъдния живот. Да се постигне изцелението посредством заклинанието обаче не се отдава на всеки. Ако болният умело е лекуван чрез заклинания (от Корана), като го обърне против болестта с твърдата убеденост и вярата, с пълното съгласие и увереност, като изпълнява всички изисквания на заклинанието(рукъия), то тогава болестта никога не ще му се съпротивлява.Та и как може някаква си болест да противостои на Словото от Повелителя на земята и небесата, което ако бе низпослано на планините те биха рухнали и биха се превърнали в пух и прах, а ако Словото бе низпослано на земята, тя би се разцепила! В Свещения Коран се съдържа указание за лечение и причината на всички болести на душата и тялото, а така също и защита от тях за онези, които Всевишният Аллах е дарил със знание и разбиране на Неговата Книга…Всевишният Аллах е казал:Неимлибедостатъчно, четинизпослахмеКнигата, коятосечетепредтях?/29:51/. Който не бъде излекуван от Свещения Коран, той няма да бъде излекуван от Аллах, а на комуто не е достатъчен Свещения Коран, то Аллах няма да му даде Своята доста достатъчност!” Виж “Заад ал-маад” и “ат-Тибб ан-набауи” 253.

Пророкът салляллаху алейхи ве селлем, не е отделял определена сура и някои айети, а е споменал Книгата на Аллах като цяло, от което става ясно, че Свещения Коран като цяло се явява лечение. От многовековната практика е известно, че посредством четенето на айети от Свещения Коран се отдава да се премахне магията, да се излекуват психическите заболявания, уроки и злите очи, но също така и най-различни органични заболявания.

Унищожаване на магията

Шейх Ибн ал-Кайим е казал: “Да се открие и да се унищожи злото от магията е най-доброто изцеление от чародейството. Достоверно се съобщава от Пратеника на Аллах салляллаху алейхи ве селлем, че той е попитал своя Повелител за това и Всевишният Аллах му е указал местонахождението на магията, която е била в кладенеца. След като я изкарали от кладенеца, магията била премахната от Пророка салляллаху алейхи ве селлем. Същото се отнася и за извличането на магията от стомаха приета с храна. Виж “Заад ал-маад” 3/104.
Не е лесно да се намери магията, тя може да изглежда по най-различен начин. Тя бива във вид на свързани възли като връв, или някакви непонятни медни жици с гайки и още нещо. Следва да се отправя дуа към Всевишния Аллах, за да бъде открито местонахождението на магията или чародейството.

Имаше един случай, когато един мой много близък брат намери магия в собствената си възглавница.
А между другото един от най-разпространените методи на магия се явява поемането й чрез храна, за което е споменал Ибн ал-Кайим, много често тя попада в стомаха с храната. Според признанието на някои жени е известно, че порочните жени добавят в храната кръв от месечния менструален цикъл, за да привлекат и очароват някой мъж.
Който се уповава по подобаващ начин на Аллах и прибягва за помощ само и единствено към Него Един е Той и няма съдружници, то тогава Всевишният Аллах ще го защити от магията, от уроки, зли очи и от злите помисли на шейтаните и неверниците кяфири!
Четене на айет ал-Курсий
Пратеникът на Аллах салляллаху алейхи ве селлем, е казал:  “Този, който е прочел айет “ал-Курсий”след задължителната молитва намаз, ще бъде под защитата на Аллах до следващата (задължителна) молитва намаз.” /Този хадис е сведен от ат-Табарани в “ал-Кабир”. Хафиз ал-Мунзири и ал-Хайсами смятат иснада на този хадис за надежден хасан, и с него са се съгласили шейх Абд ал-Кадир ал-Арнаут и Шуайб ал-Арнаут. Виж См. “Маджма’у аз-зауаид” 2/148 и “Тахридж Заад ал-маад” 1/164./
Съобщава се, че веднъж, когато Абу Хурейра радияллаху анху, охранявал събрания  зекят, хванал крадец, който му казал: “Пусни ме, и аз ще те науча на такива слова, които Аллах ще стори полезни за теб!” Абу Хурейра попитал: “Що за слова са това? Онзи му казал: “Когато легнеш да спиш, прочети “айет ал-Курсий” от начало до край, и с теб винаги ще се намира хранител от Аллах, а шейтан не ще те доближи до сутринта!” След тази случка Абу Хурейра разказал за това на Пророка салляллаху алейхи ве селлем, и той казал: “Той действително ти е казал истината, независимо, че е отявлен лъжец!” След което  Пратеникът на Аллах салляллаху алейхи ве селлем, съобщил на Абу Хурейра, че това е бил самият шейтан в облика на човек. /Този хадис е сведен от  ал-Бухари 2311./
Също така в хадис от Убай Ибн Кааб се съобщава, че веднъж запасите от неговите фурми са намалели, и изведнъж през нощта той решил да ги наобиколи. Докато ги наглеждал той видял някой приличащ на пълнолетен юноша, с който се поздравил и го попитал: “Какво си ти, джин или човек?!” Юношата му отговорил: “Джин”. Убай му казал: “Протегни ми ръката си!”. Когато той му подал ръката си, видял, че ръката му е подобна на кучешка лапа с козина на куче. Убай го попитал: “Така ли са създадени джиновете?!” Той му отвърнал: “Джиновете знаят, че сред тях няма по-силен от мен”. Убай попитал: “Какво те е довело насам?” Той му отговорил: “До нас достигна(информацията), че ти обичаш да даваш милостинята садака, затова дойдохме, за да ти отнемем препитанието”. Убай попитал: “Какво ни защитава от вас?” Джинът отговорил: “Айет ал-Курсий от сура “ал-Бакара”. Който прочете този айет сутрин, то той ще бъде защитен от нас до вечерта, а този, който го прочете вечерта, ще бъде защитен от нас до сутринта”. Когато се развиделило, Убай отишъл при Пророка салляллаху алейхи ве селлем, и му разказал всичко, и  Пратеникът на Аллах салляллаху алейхи ве селлем, му казал: “Той ти е казал истината, въпреки че той е скверен!” /Този хадис е сведен от ан-Насаи в “ас-Сунан ал-Кубра” 6/239, ат-Табарани в “ал-Кабир” 541, Ибн Хиббан 784. Хафиз ал-Хайсами посочил, че всички разказвачи на хадиса са надеждни хасан. Хафиз ал-Мунзири е определил иснада на този хадис като добър, а шейх ал-Албани е определил този хадис като достоверен сахих. Виж “Маджма'у аз-зауаид” 17012, “Сахих ат-таргиб” 662./

Али Ибн Абу Талиб радияллаху анху, е казал: “Не съм видял никой от тези, които са приели Исляма,и който е разумен, когато ляга да спи, да не прочете айет “ал-Курсий.” /Сведено от Ибн Абу Дауд. Хафиз Ибн Хаджар е определил иснада за надежден хасан. Виж “ал-Футухат ар-раббания” 3/171.

И Аллах знае най-добре!
Хвала на Аллах– Повелителя на световете! Мир и благослов на Пророка Мухаммед салляллаху алейхи ве селлем, на членовете от неговото семейство, неговите сподвижници, и който е последвал искрено техния път!

Публикуване на коментар

0 Коментари
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.